Využití segmentace zákazníků v marketingové strategii Vodafone

Tato událost již proběhla
Termín konání
14.12.2022 od 10:30 až 14.12.2022 do 12:00
Typ události
Přednášky a semináře
Pořadatel události
doc. Mgr. Eva Bobková
Kontaktní osoba
Ing. Mgr. Irena Bartošková Cejpová
Registrace na událost
Není vyžadována
Pořádající útvar
Centrum kariérového a profesního poradenství
Určeno pro
Pouze studenti, zaměstnanci a absolventi
Místo konání
PEF T1
WWW adresa události

Informace k události

Přednáška se zaměří na praktický rozměr marketingové práce v prostředí telekomunikačního operátora. Chceme ukázat, jak porozumění potřebám zákazníků pomáhá jejich rozdělení do skupin – tedy zákaznická segmentace. Na několika příkladech předvedeme, co všechno je potřeba, aby segmentový přístup vedl k úspěšným kampaním a spokojeným zákazníkům.

Za absolvování přednášky získáte osvědčení o jejím absolvování. Přidejte si ho do svého CV a zaujmete při pracovním pohovoru!
English ☰ Menu