Provozně ekonomická fakulta v Praze
, Kamýcká 129
, Praha 6 - Suchdol
, 165 00
, EV
Informace k události
Segmentace je klíč k tomu, aby marketing nebyl jen „střelba do tmy“. Přijďte odhalit, jak se dělá a k čemu může být užitečná Lifestyle segmentace populace ČR a co o Češích prozradila studie Češi v síti.
Lifestyle je největší marketingovou studií mapující životní styl české společnosti. Agentura Kantar po dobu téměř 30 let přináší unikátní pohled na životní styl české společnosti. Jde o nejrozsáhlejší hloubkovou sondu do života Čechů. Základem jsou životní potřeby, hodnoty, obavy, přehled toho, co Čechy baví, kam se posouvají a jaké přicházejí trendy. Dlouhodobě sledují vývoj Lifestyle segmentů a Generací od Z po Baby Boomers.
Na přednášce a besedě s Petrou Průšovou – Regional Director Central and Eastern Europe, KANTAR, s. r. o., se
dozvíte:
Jak rozdělit klienty/zákazníky do smysluplných segmentů.
Proč „jedna velikost pro všechny“ u zákazníků nefunguje.
Co o preferencích a chování Čechů prozrazují aktuální data.
Jak segmentace pomáhá zlepšit klientskou obsluhu i obchodní výsledky.
Přijďte se inspirovat a zjistit, že klienti nejsou jen čísla, ale příběhy, nálady a chování.