Segmentace jako nástroj k lepší klientské obsluze

Termín konání
3.12.2025 od 10:30 až 3.12.2025 do 12:00
Typ události
Přednášky a semináře
Pořadatel události
Ing. Radka Procházková, Ph.D.
Kontaktní osoba
Ing. Radka Procházková, Ph.D.
Registrace na událost
Není vyžadována
Pořádající útvar
Katedra statistiky
Určeno pro
Veřejnost
Místo konání
Provozně ekonomická fakulta v Praze , Kamýcká 129 , Praha 6 - Suchdol , 165 00 , EV

Informace k události

Segmentace je klíč k tomu, aby marketing nebyl jen „střelba do tmy“. Přijďte odhalit, jak se dělá a k čemu může být užitečná Lifestyle segmentace populace ČR a co o Češích prozradila studie Češi v síti.

Lifestyle je největší marketingovou studií mapující životní styl české společnosti. Agentura Kantar po dobu téměř 30 let přináší unikátní pohled na životní styl české společnosti. Jde o nejrozsáhlejší hloubkovou sondu do života Čechů. Základem jsou životní potřeby, hodnoty, obavy, přehled toho, co Čechy baví, kam se posouvají a jaké přicházejí trendy. Dlouhodobě sledují vývoj Lifestyle segmentů a Generací od Z po Baby Boomers.

Na přednášce a besedě s Petrou Průšovou – Regional Director Central and Eastern Europe, KANTAR, s. r. o., se
dozvíte:

Jak rozdělit klienty/zákazníky do smysluplných segmentů.
Proč „jedna velikost pro všechny“ u zákazníků nefunguje.
Co o preferencích a chování Čechů prozrazují aktuální data.
Jak segmentace pomáhá zlepšit klientskou obsluhu i obchodní výsledky.

Přijďte se inspirovat a zjistit, že klienti nejsou jen čísla, ale příběhy, nálady a chování.
English ☰ Menu